Comunicat Grup Municipal En Comú Podem Santa Coloma

El Grup Municipal d’En Comú Podem a l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet viurà en els pròxims dies un canvi en la seva composició. El company Jonatan Fornés abandona la seva activitat política per retornar a la seva professió. Així, fa un pas al costat, després d’uns anys de dedicació completa a la política municipal i alhora com a portaveu del grup d’En Comú Guanyem a la Diputació de Barcelona.

Al llarg d’aquests anys en que el company Jonatan Fornés ha estat regidor, primer formant part de la coalició Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Unida i Alternativa entre els anys 2015 a 2019, i després amb En Comú Podem des del 2019 fins ara, ha demostrat una implicació i sensibilitat molt especials amb els problemes de la ciutadania colomenca.

El company Fornés s’ha caracteritzat durant tots aquests anys pel seu bon tarannà i la seva disposició per ajudar a qualsevol col·lectiu o ciutadà que necessités el seu ajut, la capacitat d’establir consensos i diàleg amb d’altres formacions polítiques, i el seu treball incansable difícil de superar, per tal de fer del Grup Municipal d’En Comú Podem Santa Coloma la veu dels colomencs i colomenques que lluiten per la seva dignitat. I segur que la ciutadania colomenca, sigui quin sigui el seu color polític, no oblidarà la seva contribució a millorar la vida dels i les colomenques. Segur que el tornarem a veure aviat lluitant per les persones més vulnerables des del teixit associatiu de la ciutat.

En el pròxim Ple Municipal del 31 de maig es farà oficial la seva renúncia.

Santa Coloma de Gramenet 21 de Maig de 2021